Risinājumu izmēģināšana
Risinājumu izmēģināšanas pakalpojums atbalsta saņēmējam eksperimentēšanai, pilotēšanai un izmēģināšanai, lai pārliecinātos par tehnoloģiju piemērotību un efektivitāti pirms to iegādes un ieviešanas uzņēmumā.
PIEEJAMIE RISINĀJUMIRisinājumu izmēģināšanas pakalpojumu mērķis ir palīdzēt ieviest inovatīvas digitālās tehnoloģijas, nodrošinot piekļuvi tehniskajām kompetencēm, radot vidi risinājumu izmēģināšanai, pārliecinoties par tehnoloģiju piemērotību un efektivitāti pirms iegādes un ieviešanas uzņēmumā.
Risinājumu izmēģināšanas pakalpojumus EDIC projekta ietvaros nodrošina Latvijas IT Klasteris un Ventspils Augsto tehnoloģiju parks (VATP), piesaistot risinājumu izstrādātājus.
- Mērķauditorija: sīkais (mikro), mazais, vidējais un lielais komersants, biedrība un nodibinājums, kas apvieno vismaz trīs komersantus vai pārstāv to intereses, publiska persona vai tās institūcija, publiskas personas kapitālsabiedrība, pētniecības un zināšanu izplatīšanas organizācija, kas veic saimniecisko darbību un ir reģistrēta Latvijas Republikas teritorijā.
- Maksimālais atbalsta apmērs vienam komersantam 20 000 EUR bez PVN
- Risinājuma izmēģināšanas ilgums: līdz 6 mēnešiem.
- Par pakalpojumu tiek piešķirts de minimis atbalsts 100% apmērā.
- PVN netiek segts.
- Vienlaicīgi var izmēģināt tikai vienu risinājumu izmēģināšanas pakalpojumu.
Risinājumu izmēģināšanas pakalpojumi ir pieejami kā gatavie risinājumi testēšanai šādu digitalizācijas procesu uzlabošanā:
- administratīvo
- personāla vadības
- pārdošanas
- resursu pārvaldības
- datu pārvaldības
- transports un loģistikas
- ražošanas un kvalitātes kontroles
- operatīvās vadības
- stratēģiskās vadības
- citu ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju produktiem, tehnoloģijām, drošību vai procesiem saistītu uzlabojumu veikšana
*procesu aprakstus un piemērus skatīt “Kārtība, kādā tiek īstenoti Digitālās transformācijas risinājumu izmēģināšanas pakalpojumi EDIC projektā: NOLIKUMS
Pakalpojuma saņēmēja ceļš risinājumu izmēģināšanā (darbplūsma)
- Pakalpojuma saņēmējs veic digitālā brieduma testu un aizpilda pieteikumu. Pakalpojuma saņēmējs saņem konsultāciju pēc nepieciešamības.
- Pēc digitālā brieduma testa pabeigšanas un pieteikuma saņemšanas EDIC pārbauda pakalpojuma saņēmēja atbilstību administratīvajiem un kvalitatīvajiem kritērijiem. Administratīvo kritēriju pārbaudē tiek pārbaudīta informācija de minimis reģistrā, soda reģistrā, tiek pārbaudīts vai pakalpojuma saņēmējs ir maksātspējīgs un vai tam nav nodokļu parādu utt. Kvalitatīvos kritērijus nosaka risinājuma piegādātājs, izejot no katra unikālā risinājuma un tie ir publicēti EDIC mājas lapā pakalpojumu cenrādī.
- Pēc pakalpojuma saņēmēja pārbaudes tiek pieņemts lēmums par EDIC atbalsta un pakalpojuma saņemšanu. Tiek noslēgts divpusējs līgums starp EDIC un pakalpojuma saņēmēju.
- Pakalpojuma saņēmējam tiek sagatavota un izsniegta digitālās attīstības ceļa karte.
- Pēc divpusējā līguma noslēgšanas un ceļa kartes izsniegšanas, tiek noslēgts trīspusējs līgums starp EDIC, risinājuma piegādātāju un pakalpojuma saņēmēju.
- Pirms risinājumu izmēģināšanas pakalpojuma sniegšanas, pakalpojuma saņēmējs sniedz visu nepieciešamo informāciju risinājuma piegādātājam, lai piegādātājs var veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus.
- Kad sagatavošanās darbi ir pabeigti, pakalpojuma saņēmējs izmēģina risinājumu savā vidē.
- Pēc risinājuma izmēģināšanas noslēguma, pakalpojuma saņēmējs sniedz visu nepieciešamo informāciju piegādātājam risinājuma izmēģināšanas rezultātu analīzes sagatavošanai, kuru piegādātājs iesniegs EDIC.
- Pakalpojuma saņēmējs izpilda otrreizējo digitālā brieduma testu. EDIC izvērtē sākotnējo un otrreizējo digitālo brieduma testu rezultātus, lai noteiktu digitālā brieduma uzlabošanās rādītāju.
- Balstoties uz otrreizējo digitālo brieduma testu rezultātiem un risinājuma izmēģināšanas rezultātu analīzi, EDIC sagatavo atzinumu par risinājuma izmēģināšanas gaitu un sniedz lēmumu par atbalsta attiecināšanu pakalpojuma saņēmējam.
Pakalpojuma saņēmēja ieguvumi
- Risinājuma izmēģināšana un darbības pārbaude reālajā uzņēmuma vidē bez būtiskiem sākotnējiem ieguldījumiem.
- Efektivitātes uzlabojumu novērtēšana un pielāgotas rekomendācijas, balstoties uz risinājuma izmēģināšanas analīzes rezultātiem un darbinieku atsauksmēm.
- Iespēja pārliecināties, vai risinājums atbilst uzņēmuma prasībām, vajadzībām un resursu efektīvai izmantošanai.
Jautājumu gadījumā:
Svetlana Tomsone
Tehnoloģisko pakalpojumu projekta vadītāja
svetlana.tomsone@itbaltic.com
Sazinies ar mums
Mūsu atrašanās vieta
Skolas iela 11, Rīga, LV-1010, Latvija. Mūsu darba laiks svētkos: 14.12 un 28.12 strādājam; 23-26.12 brīvs; 30.12, 31.12 un 01.01 brīvsTelefona numurs
+371 26 180 773E-pasts
itcluster@itbaltic.comRitināt uz leju