EDIC pakalpojumu cenrādis
Esi uzņēmējs ar bagātīgu pieredzi IT jomā? Vai varbūt esi tikai pašā digitalizācijas ceļa sākumā? Ikvienā gadījumā mēs esam gatavi būt par tavu digitālās attīstības gidu un piedāvāt dažādus pasākumus, apmācības, treniņus, tehnoloģiju testus un citas aktivitātes, kas palīdzēs tavam uzņēmumam virzīties pretī saviem IT attīstības mērķiem.
.01
Pamata pakalpojumi
-
Pirmreizēja konsultācija par atbalsta iespējām un veicamajiem soļiem
CENA: bezmaksas
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)Pirmreizēja konsultācija par atbalsta iespējām un veicamajiem soļiem
-
Tehnoloģiskā partnera piemeklēšana Eiropā.
CENA: 1500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Piemeklēt uzņēmumam atbilstošu projekta tehnoloģisko partneri Eiropā pēc tam nepieciešamajām kompetencēm.
Tehnoloģiskā partnera piemeklēšana Eiropā
-
Projektu pieteikumu sagatavošana, mentorings.
CENA: 5000,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Sniegsim palīdzību gan nacionāla, gan Eiropas līmeņa projektu sagatavošanā.
Projektu pieteikumu sagatavošana, mentorings
-
Konsultācijas par iekšējo biznesa procesu digitalizāciju, tehnoloģiskajiem risinājumiem, digitālā brieduma noteikšana un digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde Gala labuma guvēja digitalizācijas projektam līdz 9999 EUR (LIAA programmai “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā”)
CENA: 1300,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Pusautomatizēts un Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta apstiprināts novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Konsultācijas un digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (LIAA līdz 9999 EUR grantiem)
-
Konsultācijas par iekšējo biznesa procesu digitalizāciju, tehnoloģiskajiem risinājumiem, digitālā brieduma noteikšana un digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde Gala labuma guvēja digitalizācijas projektam no 10 000 EUR līdz 100 000 EUR (LIAA programmai “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā”)
CENA: 3300,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta padziļināti vadīts un izveidots novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Konsultācijas un digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (LIAA līdz 100 000 EUR grantiem)
-
Konsultācijas par iekšējo biznesa procesu digitalizāciju, tehnoloģiskajiem risinājumiem, digitālā brieduma noteikšana, digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde un atzinums Gala labuma guvēja digitalizācijas projektam virs 100 000 EUR (ALTUM programmai “Komersantu digitālās transformācijas veicināšanas aizdevumi un paralēlie aizdevumi”)
CENA: 6050,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta padziļināti vadīts un izveidots novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Konsultācijas un digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (ALTUM projektiem sākot no 100 000 EUR)
-
Atkārtota digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde, ja beidzies iepriekšējās ceļa kartes realizācijas termiņš.
CENA: 500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)Atkārtota digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde, ja beidzies iepriekšējās ceļa kartes realizācijas termiņš
-
Projekta noslēguma atzinuma sniegšana.
CENA: 250,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra novērtējums par atbalsta saņēmēja digitālo un inovāciju briedumu un par veikto investīciju atbilstību digitālās attīstības ceļa kartei.
Projekta noslēguma atzinuma sniegšana
Sazinies ar mums
Pamata pakalpojumi
.02
Apmācības
-
Kickstart digitalizācijas treniņš mikro / mazajiem uzņēmumiem
CENA: 800,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā tās iespējas izmantot biznesa attīstībai. Tā laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā tos risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.
Treniņš notiek klātienē dažādās Latvijas pilsētās, un tam var pieteikties gan mikro un mazie uzņēmumi, gan vidējie un lielie uzņēmumi.
Kickstart digitalizācijas treniņš mikro / mazajiem uzņēmumiem
-
Kickstart digitalizācijas treniņš vidējiem / lielajiem uzņēmumiem
CENA: 800,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā tās iespējas izmantot biznesa attīstībai. Tā laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā tos risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.
Treniņš notiek klātienē dažādās Latvijas pilsētās, un tam var pieteikties gan mikro un mazie uzņēmumi, gan vidējie un lielie uzņēmumi.
Kickstart digitalizācijas treniņš vidējiem / lielajiem uzņēmumiem
-
RTU Rīgas Biznesa skola sadarbībā ar Latvijas IT klasteri un Ventspils Augsto tehnoloģiju parku ir izveidojuši kursu platformu LIFT. Tās mērķis - pilnveidot darbinieku digitālās prasmes ar Eiropas Savienības atbalstu. Pētījumi uzrāda, ka līdz 2025. gadam aptuveni 90% darbavietu būs nepieciešamas noteikta līmeņa digitālās prasmes. LIFT kursi palīdzēs uzņēmumiem pārvarēt Latvijā esošo digitālo prasmju plaisu un veicināt to konkurētspēju, pateicoties mūsdienīgai mācību programmai.
LIFT kursos iespējams apgūt:
- Mākslīgais intelekts (MI)
- E - komercijas izstrāde un starptautiskā integrācija
- Vispārēja personas datu aizsardzība
- Digitālā transformācija un digitālā pārveide
- Datu analīze un vizualizācija
- Korporatīvā ilgtspēja (ESG)
- Kiberdrošība un tās specializācijas
Programmas priekšrocības:
Digitālo prasmju apgūšana no pamatiem līdz vadības līmenim:
Uzziniet visu par digitālo transformāciju, automatizāciju un jaunāko tehnoloģiju pielietojumu biznesā.
Piekļuve jaunākajām tehnoloģijām:
Iegūstiet praktisku pieredzi darbā ar mākslīgo intelektu, mākoņdatošanu un lielajiem datiem, lai optimizētu uzņēmējdarbības procesus.
Praktiskas nodarbības un personalizētas mācības:
Mūsu semināri un individuāli pielāgotās apmācības nodrošina zināšanu pielietojamību praksē.
Pateicoties ES atbalstam, uzņēmēji var saņemt augstas kvalitātes izglītību ar līdzfinansējumu līdz pat 70%, to cenām sākoties no 45€ par kursu.
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums pārvar digitālo prasmju plaisu un pilnībā izmantotu savu potenciālu, piesakieties šai programmai jau šodien! Aizpildiet kontaktformu ŠEIT, un mūsu komanda sazināsies ar jums, lai detalizētāk apspriestu programmas iespējas un atbildētu uz visiem jūsu jautājumiem.
Kļūstiet par digitālās nākotnes līderi jau šodien!
Pieteikties apmācībām iespējams, aizpildot tiešsaistes anketu. Plašāka informācija par kursiem un pieteikšanos pieejama šeit: https://rbs.lv/lv/lift/
LIFT - digitālo prasmju kursi uzņēmējiem
Sazinies ar mums
Apmācības
.03
Risinājumu izmēģināšana
-
Pakalpojuma apraksts: Mākslīgā intelekta (mašīnredzes) tehnoloģijas pielietošana ražošanas kvalitātes kontrolei, ražošanas procesu automatizācijai, efektīvai un mērķētai objektu pārvietošanai ražotnē (ražošanas līniju izveidošanai vai papildināšanai ar robotizētām ierīcēm) - tehnoloģijas testēšana.
Pakalpojums sevī ietvers sekojošas aktivitātes:
- Biznesa analīze un testēšanas uzdevuma noteikšana (ražotnes apsekošana, problēmas analīze un testēšanas uzdevuma definēšana);
- Tehnoloģijas pielietojuma izpēte (pētījumu apskats, pieejamo risinājumu un atbilstošāko sensoru izvēle, pieejamo algoritmu izvērtēšana un izvēle, iespējamā risinājuma koncepta noteikšana un tā saskaņošana ar klientu);
- Datu ievākšanai nepieciešamo iekārtu izvietošana un datu ievākšana (piegādātāja rīcībā esošo iekārtu uzstādīšana uz klienta ražošanas līnijas vai laboratorijā, datu ievākšana un to apstrāde);
- MI apmācība un POC (Proof of Concept) sagatavošana un demonstrēšana (Algoritmu apmācība ar iegūtajiem datiem, konceptuāla risinājuma sagatavošana, kas spēj demonstrēt tehnoloģiskās spējas un iespējas definētā uzdevuma risināšanai);
- Testēšanas rezultātu apkopošana un tehnoloģijas pielietojuma novērtēšana. (Kopējās potenciālās sistēmas indikatīvās izmaksas, sagaidāmie sistēmas produktivitātes, efektivitātes, precizitātes uc. rādītāji, ieviešanas laiks. Iespējamās izmaiņas esošajos operatīvajos procesos, sistēmas risku analīze. Aprēķinātas aptuvenās sistēmas uzturēšanas izmaksas.)
Cena: 18000.00 EUR, bez PVN
Testēšanas ilgums: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- klients darbojas vairāk nekā 3 gadus IT/robotizācijas nozarē;
- klienta komandas moderno tehnoloģiju zināšanas:
- vismaz viens industriālās robotizācijas speciālists,
- nepieciešamā IT pieredze- vismaz viens diplomēts datorredzes specialists, kas var būt arī mašīnmācīšanās speciālists
- vismaz viens mašīnmācīšanās speciālists.
- jābūt praktiskai pieredzei - pabeigts vismaz viens robotizācijas projekts ( vai nu savā uzņēmumā vai klienta uzņēmumā);
- minimālais darbinieku skaits 10 darbinieki, kopā ar vadību.
Risinājuma piegādātājs Apply IT
Ražošanas un kvalitātes vizuālās kontroles procesu automatizēšana
-
Pakalpojuma apraksts: Nodrošināt inovatīva saziņas kanāla - virtuālā asistenta (sarunbota) pilotrisinājuma izveidi, ieviešanu, testēšanu un tehnoloģiskās konsultācijas, pirms šāda risinājuma pilnvērtīgas ieviešanas uzņēmumā.
Cena: 16950 EUR, bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
Klientu min. darbinieku skaits 250
Min. aktīvo klientu skaits 500
Risinājuma piegādātājs TILDE
Viedā sarunbota pilotrisinājums
-
Pakalpojuma apraksts: Austra testa vides uzstādīšana un konfigurācija atbilstoši biznesa procesiem ar mērķi pārbaudīt platformas atbilstību Pakalpojums sevī ietvers sekojošas aktivitātes:
- Biznesa procesu analīze un prototipēšanas mērķu un uzdevumu definēšana.
- Sistēmas uzstādīšana un konfigurācijas pielāgošana biznesa procesiem.
- Produktu konfigurāciju definēšana.
- Pilna ražošanas cikla prototipēšana ražošanas plānošanas sistēmā ar klienta biznesa datiem.
- Prototipēšanas rezultātu apkopojums
Cena: 5750 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 2 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Klientu min. apgrozījums 4 mlj. eur
- Klientu min. darbinieku skaits 30
Atbilstošākās industrijas - Kokapstrāde, Mēbeļu ražošana, Būvmateriālu ražošana, Būvkonstrukciju ražošana, Metālapstrāde, Poligrāfija, Iepakojumi, Elektronisko ierīču ražošana, utt.
Risinājuma piegādātājs ZETA Industry
Ražošanas plānošanas risinājuma izmantošanas testēšana klienta vidē-Austra ERP
-
Pakalpojuma apraksts: Latvijas tirgum pielāgota algu aprēķina un personāla pārvaldības risinājums klientam pieejamā mākoņpakalpojuma vidē un risinājuma funkcionalitātes demonstrācija, balstoties uz klienta biznesa procesiem un datiem.
Cena: 18 000 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 4 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Vēlams, bet ne obligāti, ka klienta organizācijā jau tiek lietota Microsoft Dynamics 365 Finance un/vai Human Resource Management platforma vai kāda no tās iepriekšējām versijām, piemēram, Microsoft Dynamics AX
- Klientu min. darbinieku skaits Minimums – 100
- Rekomendējams – virs 250
Risinājuma piegādātājs DOTS.365
Personāla pārvaldības un algu aprēķina pilotrisinājums
-
Pakalpojuma apraksts: Kopdarbības un produktivitātes risinājuma pilotprojekts uz Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard platformas (25 lietotāji, 1 kalendārais mēnesis).
Tvērums: lietotāju kontu izveidošana, pamata drošības līmeņa iestatīšana; modernas e-pastas sistēmas konfigurēšana; dokumentu un datņu uzglabāšanas vides konfigurēšana; kopdarbības un komunikācijas vides konfigurēšana; darbseminārs ar ievadu AI izmantošanā ikdienas darba procesos un uzņēmumam specifisko scenāriju identificēšana. Rezultāts: uzņēmums var izmēģināt katram birojam tipisko biznesa procesu realizāciju modernā digitālajā Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard vidē, ieskaitot AI palīga izmantošanu (Microsoft Copilot vai Google Gemini) ātrāko rezultātu sasniegšanai. Atbalsts risinājuma inicializācijas procesā un atbalstoša nākamo darbības soļu noteikšana.
Cena: 3200 eiro bez PVN
Testēšanas laiks: 1 mēnesis
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Organizācija izmanto neviendabīgus IT produktivitātes risinājumus (piemēram lokālo serveri datņu uzglabāšanai, nomātu vai bezmaksas e-pasta platformu (piem. Inbox.lv), publisko komunikācijas platformu (piem. WhatsApp)) un vēlas izmēģināt homogena produktivitātes risinājuma iespējas (Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard).
- Organizācija izmanto Microsoft 365 kopdarbības un produktivitātes risinājumu un vēlās izmēģināt alternatīvu Google Workspace nodrošināto risinājumu.
- Organizācija izmanto Google Workspace kopdarbības un produktivitātes risinājumu un vēlās izmēģināt alternatīvu Microsoft 365 nodrošināto risinājumu.
- Klientu min. darbinieku skaits - 5
Risinājuma piegādātājs DPA
Kopdarbības un produktivitātes risinājuma pilotprojekts uz Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard platformas
-
Pakalpojuma apraksts: Piegādātājs sniedz iespēju klientiem pārbaudīt uz mākslīgo intelektu balstītu stereo redzes sistēmu pielietojumus, kuros ir iespējams integrēt robota roku/manipulatoru, lai piemēram, šķirotu patvaļīgi izvietotus/izmētātus objektus.
Cena: 15 000 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 6 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- klients darbojas vairāk nekā 3 gadus IT/robotizācijas nozarē
- klienta komandas moderno tehnoloģiju zināšanas-
- vismaz viens industriālās robotizācijas speciālists,
- nepieciešamā IT pieredze- vismaz viens diplomēts datorredzes specialists, kas var būt arī mašīnmācīšanās speciālists
- vismaz viens mašīnmācīšanās speciālists.
- jābūt praktiskai pieredzei - pabeigts vismaz viens robotizācijas projekts ( vai nu savā uzņēmumā vai klienta uzņēmumā)
- minimālais darbinieku skaits 10 darbinieki, kopā ar vadību
Risinājuma piegādātājs EDI
Uz mākslīgo intelektu balstīta stereo redzes sistēma robotikas pielietojumiem
-
Pakalpojuma apraksts: Septiņu digitālo kases sistēmu, integrētā bankas termināļa ieviešana uzņēmumā un integrācija ar uzņēmuma noliktavas un grāmatvedības sistēmu vai interneta veikalu, kā arī darbinieku apmācība.
Cena: 8000 bez PVN
Testēšanas laiks: 6 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Jābūt vismaz 3 tirdzniecības vietām
- Klientu min. apgrozījums 50.000 EUR/ gadā
- Klientu min. darbinieku skaits - vismaz 5
Risinājuma piegādātājs Datakom
Kases sistēma ar klienta grāmatvedības & noliktavas sistēmas integrāciju
-
Pakalpojuma apraksts: Pilotprojekta ietvaros uzņēmējs saņems iespēju praktiski izmēģināt elektronisku dokumentu aprites procesu modelēšanu ar DVS, lai izvērtētu pilnas risinājuma iespējas un funkcionalitāti. Izmēģinājuma rezultātā uzņēmējs iegūs izpratni par risinājuma piemērotību un par to, kā DVS risinājums veicina uzņēmuma iekšējo procesu digitalizāciju.
Uzņēmējam tiks nodrošināta speciāli sagatavota mākoņpakalpojuma vide uz 2 mēnešu periodu 5 darbiniekiem, iepazīstināšana ar risinājumu, konsultatīvais atbalsts izmēģinājuma laikā, kā arī ieskats risinājumā attīstībai un integrācijai ar citām biznesa sistēmām. Speciāli sagatavotā vidē uzņēmējam būs pieejami biežāk izmantotie dokumentu veidi, definētas lietotāju lomas un pieejas tiesības dokumentu aprites scenāriju izmēģināšanai.
Cena: 14,100.00 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Ir savs IT speciālists vai struktūrvienība;
- Klientu min. apgrozījums no 500 000,00 €
- Klientu min. darbinieku skaits - 50
Risinājuma piegādātājs RIX Technologies
Dokumentu vadības sistēmas (DVS) pilotprojekts
-
Pakalpojuma apraksts: Pakalpojums sniedz iespēja ātri un efektīvi digitalizēt elektroenerģijas plūsmas, tādējādi sniedzot iespēju izprast procesu, elektroenerģijas patēriņu/izmaksu kopsakarības un optimizēt tās. Analīzes rezultātā ir iespēja optimizēt ikmēneša elektroenerģijas izmaksas, neveicot elektriskā aprīkojuma nomaiņu. Pakalpojums ietver monitoringa iekārtu ieviešanas un uzstādīšanas izmaksas, kā arī konsultācijas un datu analīzes pakalpojuma izmaksas.
Cena: 5000 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 6 mēn.
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Pakalpojuma saņēmēja vēlamais min. apgrozījums: 700 000 EUR gadā.
- Atbilstošākās darbības nozares: metālapstrāde, pārtikas ražošana, ķīmiskā rūpniecība, plastmasas pārstrāde, kokapstrāde, ražošanas nozares, pakalpojumu nozarē apsaimniekošanas uzņēmumi, degvielas uzpildes stacijas utt.
- Elektrības patēriņš apmēram 5 000 EUR/mēnesī.
Risinājuma piegādātājs Advangrid SIA
Elektroenerģijas pārvaldības sistēmas risinājuma izmēģināšana
-
Pakalpojuma apraksts:
Datu glabāšanas un projektu lietvedības sistēma ir pieejama latviešu, angļu un vēl vismaz 2 ES valodās un pamatā pielietojama failu, dokumentu, klientu projektu un darbu informācijas apritei, iekļaujot:
• failu glabāšanas un pārvaldības sistēmu;
• dokumentu rediģēšanu programmatūru;
• dokumentu vadības uzskaites sistēmu;
• dokumentu e-parakstīšanu Latvijā un Eiropā;
• klientu reģistrāciju un sinhronizāciju ar Uzņēmumu reģistru;
• projektu un darāmo darbu reģistrāciju;
• instrukciju un zināšanu rakstu krātuvi;
• atgādinājumus un e-pasta ziņojumus;
• datu apmaiņas telpas ar ārējiem partneriem;
• failu rezerves kopijas un versionēšanu;
• API saskarnes integrācijai.
Pakalpojums tiek piedāvāts kā gatavs mākoņrisinājums. Tā ieviešana norisinās vienā posmā, nododot lietotājam sistēmas pieejas datus un konsultējot par sistēmas izmantošanu.
Cena: 1770 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 6 mēn.
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam: nav
Risinājuma piegādātājs Files.fm SIA
Datu glabāšanas, dokumentu pārvaldības un projektu lietvedības sistēmas risinājuma izmēģināšana
-
Pakalpojuma apraksts:
Biznesa analītikas platforma, nodrošina dažādu datu avotu pieslēgšanu un datu analīzes iespējas, klientu atbalstu latviešu un angļu valodās, kā arī apmācības. Tiek nodrošināti tehniskie risinājumi, lietotāju apmācība dažādos līmeņos, kā arī biznesa analītikas ieviešanas pakalpojumi, kas sevī ietver gan uzņēmuma procesu analīzi, datu avotu pieslēgšanu, atskaišu izstrādi un atskaišu paneļu konfigurāciju, lietotāju tiesību piešķiršanu un rezultātu monitorēšanu. Pakalpojums ietver biznesa analītikas mākoņpakalpojuma abonēšanu, konsultācijas pakalpojuma izstrādei un ieviešanai, 10–20 lietotāju pieslēgšanu datu analītikas sistēmai, 2–4 GB datu apjomu uz mākoņservera, apmācības darbiniekiem.
Cena: 9930 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 6. mēn
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Pakalpojuma saņēmēja vēlamais min. apgrozījums 500 000 EUR gadā.
- Min. darbinieku skaits no 15 darbiniekiem.
- Veic datu vākšanu un uzglabāšanu (ERP, CRM, Jira vai citās sistēmās), datiem iespējams piekļūt attālināti (RestAPI, SQL).
- Vēlams, ka darbojas vismaz 5 gadus.
Risinājuma piegādātājs Flex BI SIA
Biznesa datu analītikas platforma (mākoņpakalpojums)
-
Pakalpojuma apraksts:
Pakalpojums palīdz aizsargāt lietotājus, datus un ierīces no kiberdraudiem, datu aizsardzības pārkāpumiem un atbilstības riskiem, palīdz uzlabot drošības stāvokli, samazināt sarežģītību un izmaksas, palielināt produktivitāti un sadarbību. Iespēja izmēģināt un uzlabot savas organizācijas drošības stāvokli, aizsargājot savas ierīces, darbiniekus un datus. Datu drošības un iekārtu pārvaldības risinājuma izmēģināšana ļauj 1 kalendārā mēneša laikā izmēģināt un novērtēt savas organizācijas drošības stāvokli, aizsargājot savas ierīces, darbiniekus un datus.
Pakalpojuma ietvaros klientam tiek nodrošināta Datu drošības un iekārtu pārvaldības risinājuma izmēģināšana uz Microsoft 365 Business Premium platformas (līdz 25 lietotāji, 1 kalendārais mēnesis), kā arī tiek sniegtas konsultācijas, kuras sniedz tehniskie speciālisti ar "Microsoft 365 Certified: Administrator Expert" sertifikātiem.
Cena: 3200 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 1 mēn.
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam: nav
Risinājuma piegādātājs DPA SIA, Squalio
Datu drošības un iekārtu pārvaldības risinājuma izmēģināšana uz Microsoft 365 Business Premium platformas
Sazinies ar mums
Tehnoloģiju testēšanas pakalpojumi
Kādu digitālās attīstības ceļu izvēlēties?
Piedāvājam trīs pakalpojumu pakas, kuras tev palīdzēs gan attīstīt sava uzņēmuma tehnoloģijas, gan pilnveidot savu darbinieku prasmes un zināšanas. Kurš ceļš ir piemērots tieši tev? Noskaidro, sazinoties ar mums.
Mēs tev varam palīdzēt attīstīties!
Digitālā transformācija
Digitāli transformēties – tas nozīmē, ka tu vari pilnveidot savu uzņēmumu, liekot lietā jaunās tehnoloģijas. Mēs tevi varam savest kopā ar augsti kvalificētiem ekspertiem, kas palīdzēs piemeklēt tieši tavam uzņēmumam vajadzīgo tehnoloģiju un to testēt pirms ieviešanas produktu ražošanā vai pakalpojumu sniegšanā. Tu varēsi pārliecināties par tehnoloģijas lietderību – izvērtējot, vai tās sniegtie ieguvumi atsver izmaksas.
Pilnveidot digitālās prasmes
Bieži uzņēmumiem trūkst darbinieku, kas pārzinātu viedās tehnoloģijas un IT programmas, kas tās vada. Mēs varam piedāvāt tava uzņēmuma darbiniekiem apgūt zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas uzņēmuma digitālajai izaugsmei. Piemeklēsim specializētas apmācību programmas un organizēsim zinošu mentoru konsultācijas.
Jebkurš veiksmes stāsts sevī ietver nodaļas par pārmaiņām, konstantu pilnveidošanos un pielāgošanos jaunajam. Laikā, kad digitalizācija ir pavērusi robežas, aicinām izmantot iespēju un pilnveidoties līdzi laikam un jaunākajām tendencēm, papildinot savas zināšanas un iemaņas, kas tālākā nākotnē sekmēsies IKT nozares straujā izaugsmē.
Vairāk par pieejamiem kursiem šeit.
E-pasts
itcluster@itbaltic.com
Sazinies ar mums
Mūsu atrašanās vieta
Skolas iela 11, Rīga, LV-1010, Latvija. Mūsu darba laiks svētkos: 14.12 un 28.12 strādājam; 23-26.12 brīvs; 30.12, 31.12 un 01.01 brīvsTelefona numurs
+371 26 180 773E-pasts
itcluster@itbaltic.comRitināt uz leju