EDIC pakalpojumu cenrādis
Esi uzņēmējs ar bagātīgu pieredzi IT jomā? Vai varbūt esi tikai pašā digitalizācijas ceļa sākumā? Ikvienā gadījumā mēs esam gatavi būt par tavu digitālās attīstības gidu un piedāvāt dažādus pasākumus, apmācības, treniņus, tehnoloģiju testus un citas aktivitātes, kas palīdzēs tavam uzņēmumam virzīties pretī saviem IT attīstības mērķiem.
.01
Pamata pakalpojumi
-
Pirmreizēja konsultācija par atbalsta iespējām un veicamajiem soļiem
CENA: bezmaksas
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)Pirmreizēja konsultācija par atbalsta iespējām un veicamajiem soļiem
-
Pirmā līmeņa servisu paka:
- Pirmreizējais un otrreizējais digitālā brieduma tests bez EDIC eksperta palīdzības
- Vebināru cikls par procesu uzlabošanu ar digitāliem rīkiem
- Ziņu lapa par jaunumiem un aktualitātēm nozarē
- Semināri par digitalizācijas iespējām
- Nozaru tīklošanās pasākumi
CENA: 750,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)Pirmā līmeņa servisu paka
-
Risinājuma izvietošana "Mākslīgā intelekta zinātības centrā" (Tech uzņēmumiem).
CENA: 5000,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Iespēja Tech uzņēmumiem izvietot savus risinājumus kā demo versiju tālākai risinājuma pielāgošanai un testēšanai uzņēmuma vidē.
Risinājuma izvietošana "Mākslīgā intelekta zinātības centrā" (Tech uzņēmumiem)
-
Tech uzņēmumu dalība "Mākslīgā intelekta zinātības centrā" ar pasākumiem un iniciatīvām digitalizācijas tēmās.
CENA: 3000,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Iespēja Tech uzņēmumiem prezentēt savus risinājumus un iniciatīvas, kā arī organizēt pasākumus atbilstoši digitalizācijas saistošajās tēmās.
Tech uzņēmumu dalība "Mākslīgā intelekta zinātības centrā" ar pasākumiem un iniciatīvām digitalizācijas tēmās
-
Tehnoloģiskā partnera piemeklēšana Eiropā.
CENA: 1500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Piemeklēt uzņēmumam atbilstošu projekta tehnoloģisko partneri Eiropā pēc tam nepieciešamajām kompetencēm.
Tehnoloģiskā partnera piemeklēšana Eiropā
-
Projektu pieteikumu sagatavošana, mentorings.
CENA: 5000,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Sniegsim palīdzību gan nacionāla, gan Eiropas līmeņa projektu sagatavošanā.
Projektu pieteikumu sagatavošana, mentorings
-
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem līdz 25tk).
CENA: 500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Pusautomatizēts un Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta apstiprināts novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem līdz 25tk)
-
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem no 25tk - 100tk).
CENA: 2500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta padziļināti vadīts un izveidots novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem no 25tk - 100tk)
-
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem virs 100tk).
CENA: 5000,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra eksperta padziļināti vadīts un izveidots novērtējums digitālā brieduma testa ietvaros par gala labuma guvējam nepieciešamajām investīcijām digitālās transformācijas veicināšanai.
Digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde (projektiem virs 100tk)
-
Atkārtota digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde, ja beidzies iepriekšējās ceļa kartes realizācijas termiņš.
CENA: 500,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)Atkārtota digitālās attīstības ceļa kartes izstrāde, ja beidzies iepriekšējās ceļa kartes realizācijas termiņš
-
Projekta noslēguma atzinuma sniegšana.
CENA: 250,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Eiropas digitālās inovācijas centra novērtējums par atbalsta saņēmēja digitālo un inovāciju briedumu un par veikto investīciju atbilstību digitālās attīstības ceļa kartei.
Projekta noslēguma atzinuma sniegšana
Sazinies ar mums
Pamata pakalpojumi
.02
Apmācības
-
Kickstart digitalizācijas treniņš mikro / mazajiem uzņēmumiem
CENA: 800,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā tās iespējas izmantot biznesa attīstībai. Tā laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā tos risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.
Treniņš notiek klātienē dažādās Latvijas pilsētās, un tam var pieteikties gan mikro un mazie uzņēmumi, gan vidējie un lielie uzņēmumi.
Kickstart digitalizācijas treniņš mikro / mazajiem uzņēmumiem
-
Kickstart digitalizācijas treniņš vidējiem / lielajiem uzņēmumiem
CENA: 800,00 eiro
ATBALSTA LIKME: 100% (tiek segts de minimis atbalsta, programmas “Digitālā Eiropa” vai Atveseļošanās fonda atbalsta veidā)
Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā tās iespējas izmantot biznesa attīstībai. Tā laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā tos risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.
Treniņš notiek klātienē dažādās Latvijas pilsētās, un tam var pieteikties gan mikro un mazie uzņēmumi, gan vidējie un lielie uzņēmumi.
Kickstart digitalizācijas treniņš vidējiem / lielajiem uzņēmumiem
Sazinies ar mums
Apmācības
.03
Risinājumu izmēģināšana
-
Pakalpojuma apraksts: Mākslīgā intelekta (mašīnredzes) tehnoloģijas pielietošana ražošanas kvalitātes kontrolei, ražošanas procesu automatizācijai, efektīvai un mērķētai objektu pārvietošanai ražotnē (ražošanas līniju izveidošanai vai papildināšanai ar robotizētām ierīcēm) - tehnoloģijas testēšana.
Pakalpojums sevī ietvers sekojošas aktivitātes:
- Biznesa analīze un testēšanas uzdevuma noteikšana (ražotnes apsekošana, problēmas analīze un testēšanas uzdevuma definēšana);
- Tehnoloģijas pielietojuma izpēte (pētījumu apskats, pieejamo risinājumu un atbilstošāko sensoru izvēle, pieejamo algoritmu izvērtēšana un izvēle, iespējamā risinājuma koncepta noteikšana un tā saskaņošana ar klientu);
- Datu ievākšanai nepieciešamo iekārtu izvietošana un datu ievākšana (piegādātāja rīcībā esošo iekārtu uzstādīšana uz klienta ražošanas līnijas vai laboratorijā, datu ievākšana un to apstrāde);
- MI apmācība un POC (Proof of Concept) sagatavošana un demonstrēšana (Algoritmu apmācība ar iegūtajiem datiem, konceptuāla risinājuma sagatavošana, kas spēj demonstrēt tehnoloģiskās spējas un iespējas definētā uzdevuma risināšanai);
- Testēšanas rezultātu apkopošana un tehnoloģijas pielietojuma novērtēšana. (Kopējās potenciālās sistēmas indikatīvās izmaksas, sagaidāmie sistēmas produktivitātes, efektivitātes, precizitātes uc. rādītāji, ieviešanas laiks. Iespējamās izmaiņas esošajos operatīvajos procesos, sistēmas risku analīze. Aprēķinātas aptuvenās sistēmas uzturēšanas izmaksas.)
Cena: 18000.00 EUR, bez PVN
Testēšanas ilgums: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- klients darbojas vairāk nekā 3 gadus IT/robotizācijas nozarē;
- klienta komandas moderno tehnoloģiju zināšanas:
- vismaz viens industriālās robotizācijas speciālists,
- nepieciešamā IT pieredze- vismaz viens diplomēts datorredzes specialists, kas var būt arī mašīnmācīšanās speciālists
- vismaz viens mašīnmācīšanās speciālists.
- jābūt praktiskai pieredzei - pabeigts vismaz viens robotizācijas projekts ( vai nu savā uzņēmumā vai klienta uzņēmumā);
- minimālais darbinieku skaits 10 darbinieki, kopā ar vadību.
Risinājuma piegādātājs Apply IT
Ražošanas un kvalitātes vizuālās kontroles procesu automatizēšana
-
Pakalpojuma apraksts: Nodrošināt inovatīva saziņas kanāla - virtuālā asistenta (sarunbota) pilotrisinājuma izveidi, ieviešanu, testēšanu un tehnoloģiskās konsultācijas, pirms šāda risinājuma pilnvērtīgas ieviešanas uzņēmumā.
Cena: 16950 EUR, bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
Klientu min. darbinieku skaits 250
Min. aktīvo klientu skaits 500
Risinājuma piegādātājs TILDE
Viedā sarunbota pilotrisinājums
-
Pakalpojuma apraksts: Austra testa vides uzstādīšana un konfigurācija atbilstoši biznesa procesiem ar mērķi pārbaudīt platformas atbilstību Pakalpojums sevī ietvers sekojošas aktivitātes:
- Biznesa procesu analīze un prototipēšanas mērķu un uzdevumu definēšana.
- Sistēmas uzstādīšana un konfigurācijas pielāgošana biznesa procesiem.
- Produktu konfigurāciju definēšana.
- Pilna ražošanas cikla prototipēšana ražošanas plānošanas sistēmā ar klienta biznesa datiem.
- Prototipēšanas rezultātu apkopojums
Cena: 5750 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 2 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Klientu min. apgrozījums 4 mlj. eur
- Klientu min. darbinieku skaits 30
Atbilstošākās industrijas - Kokapstrāde, Mēbeļu ražošana, Būvmateriālu ražošana, Būvkonstrukciju ražošana, Metālapstrāde, Poligrāfija, Iepakojumi, Elektronisko ierīču ražošana, utt.
Risinājuma piegādātājs ZETA Industry
Ražošanas plānošanas risinājuma izmantošanas testēšana klienta vidē-Austra ERP
-
Pakalpojuma apraksts: Latvijas tirgum pielāgota algu aprēķina un personāla pārvaldības risinājums klientam pieejamā mākoņpakalpojuma vidē un risinājuma funkcionalitātes demonstrācija, balstoties uz klienta biznesa procesiem un datiem.
Cena: 18 000 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 4 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Vēlams, bet ne obligāti, ka klienta organizācijā jau tiek lietota Microsoft Dynamics 365 Finance un/vai Human Resource Management platforma vai kāda no tās iepriekšējām versijām, piemēram, Microsoft Dynamics AX
- Klientu min. darbinieku skaits Minimums – 100
- Rekomendējams – virs 250
Risinājuma piegādātājs DOTS.365
Personāla pārvaldības un algu aprēķina pilotrisinājums
-
Pakalpojuma apraksts: Kopdarbības un produktivitātes risinājuma pilotprojekts uz Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard platformas (25 lietotāji, 1 kalendārais mēnesis).
Tvērums: lietotāju kontu izveidošana, pamata drošības līmeņa iestatīšana; modernas e-pastas sistēmas konfigurēšana; dokumentu un datņu uzglabāšanas vides konfigurēšana; kopdarbības un komunikācijas vides konfigurēšana; darbseminārs ar ievadu AI izmantošanā ikdienas darba procesos un uzņēmumam specifisko scenāriju identificēšana. Rezultāts: uzņēmums var izmēģināt katram birojam tipisko biznesa procesu realizāciju modernā digitālajā Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard vidē, ieskaitot AI palīga izmantošanu (Microsoft Copilot vai Google Gemini) ātrāko rezultātu sasniegšanai. Atbalsts risinājuma inicializācijas procesā un atbalstoša nākamo darbības soļu noteikšana.
Cena: 3200 eiro bez PVN
Testēšanas laiks: 1 mēnesis
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Organizācija izmanto neviendabīgus IT produktivitātes risinājumus (piemēram lokālo serveri datņu uzglabāšanai, nomātu vai bezmaksas e-pasta platformu (piem. Inbox.lv), publisko komunikācijas platformu (piem. WhatsApp)) un vēlas izmēģināt homogena produktivitātes risinājuma iespējas (Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard).
- Organizācija izmanto Microsoft 365 kopdarbības un produktivitātes risinājumu un vēlās izmēģināt alternatīvu Google Workspace nodrošināto risinājumu.
- Organizācija izmanto Google Workspace kopdarbības un produktivitātes risinājumu un vēlās izmēģināt alternatīvu Microsoft 365 nodrošināto risinājumu.
- Klientu min. darbinieku skaits - 5
Risinājuma piegādātājs DPA
Kopdarbības un produktivitātes risinājuma pilotprojekts uz Microsoft 365 Business Basic vai Google Workspace Business Standard platformas
-
Pakalpojuma apraksts: Piegādātājs sniedz iespēju klientiem pārbaudīt uz mākslīgo intelektu balstītu stereo redzes sistēmu pielietojumus, kuros ir iespējams integrēt robota roku/manipulatoru, lai piemēram, šķirotu patvaļīgi izvietotus/izmētātus objektus.
Cena: 15 000 EUR bez PVN
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 6 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- klients darbojas vairāk nekā 3 gadus IT/robotizācijas nozarē
- klienta komandas moderno tehnoloģiju zināšanas-
- vismaz viens industriālās robotizācijas speciālists,
- nepieciešamā IT pieredze- vismaz viens diplomēts datorredzes specialists, kas var būt arī mašīnmācīšanās speciālists
- vismaz viens mašīnmācīšanās speciālists.
- jābūt praktiskai pieredzei - pabeigts vismaz viens robotizācijas projekts ( vai nu savā uzņēmumā vai klienta uzņēmumā)
- minimālais darbinieku skaits 10 darbinieki, kopā ar vadību
Risinājuma piegādātājs EDI
Uz mākslīgo intelektu balstīta stereo redzes sistēma robotikas pielietojumiem
-
Pakalpojuma apraksts: Septiņu digitālo kases sistēmu, integrētā bankas termināļa ieviešana uzņēmumā un integrācija ar uzņēmuma noliktavas un grāmatvedības sistēmu vai interneta veikalu, kā arī darbinieku apmācība.
Cena: 8000 bez PVN
Testēšanas laiks: 6 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Jābūt vismaz 3 tirdzniecības vietām
- Klientu min. apgrozījums 50.000 EUR/ gadā
- Klientu min. darbinieku skaits - vismaz 5
Risinājuma piegādātājs Datakom
Kases sistēma ar klienta grāmatvedības & noliktavas sistēmas integrāciju
-
Pakalpojuma apraksts: Pilotprojekta ietvaros uzņēmējs saņems iespēju praktiski izmēģināt elektronisku dokumentu aprites procesu modelēšanu ar DVS, lai izvērtētu pilnas risinājuma iespējas un funkcionalitāti. Izmēģinājuma rezultātā uzņēmējs iegūs izpratni par risinājuma piemērotību un par to, kā DVS risinājums veicina uzņēmuma iekšējo procesu digitalizāciju.
Uzņēmējam tiks nodrošināta speciāli sagatavota mākoņpakalpojuma vide uz 2 mēnešu periodu 5 darbiniekiem, iepazīstināšana ar risinājumu, konsultatīvais atbalsts izmēģinājuma laikā, kā arī ieskats risinājumā attīstībai un integrācijai ar citām biznesa sistēmām. Speciāli sagatavotā vidē uzņēmējam būs pieejami biežāk izmantotie dokumentu veidi, definētas lietotāju lomas un pieejas tiesības dokumentu aprites scenāriju izmēģināšanai.
Cena: 14,100.00 €
Nepieciešamais testēšanas ilgums mēnešos: 3 mēneši
Kritēriji pakalpojuma saņēmējam:
- Ir savs IT speciālists vai struktūrvienība;
- Klientu min. apgrozījums no 500 000,00 €
- Klientu min. darbinieku skaits - 50
Risinājuma piegādātājs RIX Technologies
Dokumentu vadības sistēmas (DVS) pilotprojekts
Sazinies ar mums
Tehnoloģiju testēšanas pakalpojumi
Kādu digitālās attīstības ceļu izvēlēties?
Piedāvājam trīs pakalpojumu pakas, kuras tev palīdzēs gan attīstīt sava uzņēmuma tehnoloģijas, gan pilnveidot savu darbinieku prasmes un zināšanas. Kurš ceļš ir piemērots tieši tev? Noskaidro, sazinoties ar mums.
Mēs tev varam palīdzēt attīstīties!
Digitālā transformācija
Digitāli transformēties – tas nozīmē, ka tu vari pilnveidot savu uzņēmumu, liekot lietā jaunās tehnoloģijas. Mēs tevi varam savest kopā ar augsti kvalificētiem ekspertiem, kas palīdzēs piemeklēt tieši tavam uzņēmumam vajadzīgo tehnoloģiju un to testēt pirms ieviešanas produktu ražošanā vai pakalpojumu sniegšanā. Tu varēsi pārliecināties par tehnoloģijas lietderību – izvērtējot, vai tās sniegtie ieguvumi atsver izmaksas.
Pilnveidot digitālās prasmes
Bieži uzņēmumiem trūkst darbinieku, kas pārzinātu viedās tehnoloģijas un IT programmas, kas tās vada. Mēs varam piedāvāt tava uzņēmuma darbiniekiem apgūt zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas uzņēmuma digitālajai izaugsmei. Piemeklēsim specializētas apmācību programmas un organizēsim zinošu mentoru konsultācijas.
Jebkurš veiksmes stāsts sevī ietver nodaļas par pārmaiņām, konstantu pilnveidošanos un pielāgošanos jaunajam. Laikā, kad digitalizācija ir pavērusi robežas, aicinām izmantot iespēju un pilnveidoties līdzi laikam un jaunākajām tendencēm, papildinot savas zināšanas un iemaņas, kas tālākā nākotnē sekmēsies IKT nozares straujā izaugsmē.
Vairāk par pieejamiem kursiem šeit.
E-pasts
itcluster@itbaltic.com
Sazinies ar mums
Mūsu atrašanās vieta
Skolas iela 11, Rīga, LV-1010, Latvija (klātienes konsultācijas tikai pēc iepriekšējas vienošanās)Telefona numurs
+371 26 180 773E-pasts
itcluster@itbaltic.comRitināt uz leju